Bezsenność - brak magnezu w ciągu dnia może powodować problemy w nocy

Bezsenność - brak magnezu w ciągu dnia może powodować problemy w nocy

Sen jest dla nas czymś oczywistym - dopóki nie zaczniemy go tracić! Niemożność zasypiania lub częste budzenie się w nocy jest oznaką bezsenności.

Ponieważ różni ludzie potrzebują różnych ilości snu, bezsenność jest definiowana przez jakość twojego snu i to, jak się czujesz po śnie, a nie przez liczbę godzin, które śpisz lub jak szybko zasypiasz. Nawet jeśli spędzasz w łóżku osiem godzin w nocy, jeśli czujesz się senny i zmęczony w ciągu dnia, możesz doświadczać bezsenności.

Niedobór magnezu jako przyczyna bezsenności

Istnieje niezliczona liczba przyczyn bezsenności, a wiele z nich jest spowodowanych niedoborem magnezu. W rzeczywistości większość osób spala tę niewielką ilość magnezu, który jest dostępny w diecie podczas stresującego dnia, a następnie w nocy, gdy organizm potrzebuje dodatkowego magnezu do wykonywania podstawowych funkcji biologicznych, organizm pozostaje rozbudzony i niespokojny, ponieważ potrzebuje do snu dodatkowego magnezu.

Bezsenność jest właściwie jednym z pierwszych objawów, które można złagodzić dzięki suplementacji magnezem, a nawet osoby dobrze śpiące zgłaszają głębszy, bardziej satysfakcjonujący sen, kiedy nasycają swoje ciało magnezem. W kręgach magnezowych jest powiedzenie, że ten minerał jest tak skuteczny, że jeśli ktoś narzeka, że magnez nie pomaga w zasypianiu, to po prostu nie zażył go wystarczająco.

Co nam "kradnie" magnez?

Istnieje długa lista „złodziei” magnezu i induktorów bezsenności, które są ze sobą splecione - liczne leki, kofeina, alkohol, choroby serca, łomotanie serca, wyrzuty kortyzolu w nocy, RLS (zespół niespokojnych nóg), ból, zmiany hormonalne, strach, stres, niepokój, zgaga, zaparcia, depresja, demencja, ADHD, zapalenie stawów i słaba regeneracja.

Jak działa magnez?

Istnieje wiele badań dotyczących snu, które potwierdzają skuteczność suplementacji magnezem. Ponieważ lekarze są zalewani przedstawicielami handlowymi z branży farmaceutycznej, nie muszą tracić czasu na przeglądanie opublikowanych badań dotyczących skutecznej suplementacji magnezu, więc ich pacjenci są bardziej skłonni do przyjęcia leku niż skutecznego, silnie wchłanianego produktu magnezowego, który złagodzi ich bezsenność. Jeśli lekarz zaleci produkt z magnezem, odwołuje się do tlenku magnezu, który może częściowo działać, ale zwykle powoduje ekstremalne działanie przeczyszczające i często pacjent przerywa leczenie. Na szczęście zastosowanie magnezu ReMag rozwiązuje ten problem!

W jaki sposób magnez pomaga nam zasnąć? Niespokojne i napięte mięśnie uniemożliwiają zapadnięcie w głęboki sen. Napięte mięśnie sprawiają, że jesteś nadpobudliwy i rozdrażniony, a w takim stanie każdy hałas, a nawet aktywny sen, obudzi Cię. Magnez rozluźnia napięte, skurczone mięśnie, dzięki czemu można uzyskać głębszy sen.

Istnieje wiele innych mechanizmów, dla których organizm potrzebuje magnezu do głębokiego snu:

GABA jest głównym neuroprzekaźnikiem hamującym ośrodkowy układ nerwowy, a zatem aktywacja receptorów GABA sprzyja zasypianiu. Magnez nasila działanie GABA.

Badania dotyczące magnezu i snu pokazują, że suplementacja magnezu może odwrócić związane z wiekiem zmiany neuroendokrynne i senne w EEG.

Suplementacja magnezu poprawia objawy niedoboru magnezu i stres zapalny u osób starszych (powyżej pięćdziesiątego roku życia) ze złym snem.

Magnez zmniejsza odpowiedź tętna na współczulną stymulację nerwową, ćwiczenia i problemy ze snem.

Dwa badania wykazały, że chroniczna deprywacja snu zmniejsza wewnątrzkomórkowy magnez, zwiększa częstość akcji serca i podnosi poziom katecholamin w osoczu.

Inne badanie wykazało, że niedobór magnezu w diecie zmniejsza poziom melatoniny w osoczu u szczurów.

Dr. Carolyn Dean

Ostrzeżenie!
Ta strona ma wyłącznie charakter informacyjny i nie zastępuje porady medycznej.
Kategorie

Szybka nawigacja
Wyłączenie odpowiedzialności!
Nie badamy, nie diagnozujemy, nie leczymy ani nie próbujemy zapobiegać chorobom, a żadna rada lub oświadczenie klientów, którzy zostawili nam recenzje w jakikolwiek sposób, nie implikuje jakiegokolwiek wpływu na zdrowie wynikającego z używania naszych produktów. Wyniki będą się różnić. Wszelkie oświadczenia zawarte na tej stronie nie zastępują porady medycznej, zapobiegania ani leczenia.

Picomineral.pl

ReMineralizuj się! Wysoko przyswajalne minerały od Dr. Carolyn Dean - RnA ReSet

Wiadomości

Ta strona używa plików cookie. Przeglądając tę stronę, zgadzasz się na ich użycie.