Jak zmotywować się do rozpoczęcia diety Keto

Jak zmotywować się do rozpoczęcia diety Keto

Czy zdecydowałeś się rozpocząć dietę Keto, ale nie znalazłeś odpowiedniej motywacji, aby zacząć? Wtedy może potrzebna jest zmiana nastawienia, aby przekroczyć próg i ostatecznie podjąć działania.

Oto kilka prostych kroków, które możesz podjąć, aby wprowadzić się we wzmocniony sposób myślenia. Pomoże Ci poruszać się po zwrotach akcji, które towarzyszą każdej drodze do utraty wagi.


Znajdź swój motyw


Większość ludzi polega na przyjacielu lub trenerze zdrowia, który wini Cię za przestrzeganie planu diety, jednak najlepsza motywacja pochodzi z wewnątrz. Jako istoty ludzkie w naturalny sposób staramy się unikać bólu i zmierzać w kierunku przyjemności. Powodem, dla którego chcesz rozpocząć dietę Keto, jest chudnięcie (uniknięcie bólu), dzięki czemu możesz dopasować się do swojego ulubionego stroju i być dumnym ze swojego ciała (czuć się dobrze).

Kluczem do przeprowadzenia tej diety jest zidentyfikowanie najpotężniejszego źródła motywacji, które odsunie Cię od obecnego bólu i doprowadzi do upragnionej przyjemności. Powinieneś pomyśleć o diecie Keto jako o nośniku, który odsunie Cię od bólu Twojego obecnego stanu w kierunku przyjemności Twojego przyszłego stanu. Zmień sposób myślenia o diecie, a zmienisz swoje doświadczenia.


Wyznacz konkretny, wymierny cel


Wybierz osiągalny cel, który zainspiruje Cię do rozpoczęcia diety Keto w zdrowy i pozytywny sposób. Wyznaczenie niejasnego celu po prostu uniemożliwi ci utrzymanie go w dłuższej perspektywie, ponieważ nie będziesz miał wystarczająco wyraźnej siły ciągnącej, aby przypomnieć ci, dlaczego warto trzymać się diety. Na przykład zamiast mówić „Chcę schudnąć 5 kilogramów”, powiedz „Chcę dopasować się do określonego rozmiaru kostiumu kąpielowego do lata. Pierwsza to abstrakcyjna koncepcja wagi, druga to konkretny scenariusz, który zawiera zestaw uczuć, które ponownie aktywują twoje pragnienie w dni, w których potrzebujesz dodatkowej siły.

Pokrój swój cel na mniejsze części


Jaki jest najlepszy sposób na zjedzenie słonia? Jeden kęs na raz.

Innymi słowy, jeśli twój cel wydaje się nieosiągalny, być może po prostu nie podzieliłeś go na wystarczająco małe kroki działania, którymi możesz sobie poradzić bez przytłaczania.

Jeśli przełamiesz ścieżkę do swojego celu na kamienie milowe, wtedy małe kroki prowadzące do celu będą dla Ciebie przyjemniejsze. Zamiast próbować szybko przejść do swojego długoterminowego celu, jakim jest noszenie rozmiaru 6, ułóż prosty plan i umieść go w sekwencji dziecięcych kroków. Może to wyglądać jak ustalenie celu, aby zmieścić się w rozmiarze 8 do połowy wiosny i ponowna ocena planu, gdy tam dotrzesz. Aby osiągnąć swoje ogólne cele związane z odchudzaniem, musisz stworzyć prosty plan z wykorzystaniem dziecięcych kroków, które doprowadzą Cię do ostatecznego celu.

Bądź szczęśliwy


Jeśli zaczniesz czuć się zmęczony, Twój brak entuzjazmu zmniejszy Twoją motywację do rozpoczęcia lub utrzymania planu diety Keto. Ponieważ większość zachcianek pojawia się, gdy jesteś zestresowany, głodny i zmęczony, powinieneś zacząć przygotowywać się do diety, poświęcając trochę czasu dla siebie. Angażuj się w czynności, które obniżają poziom stresu, równoważą emocje i sprawiają, że czujesz się świetnie. Dłuższy sen nie tylko sprawi, że będziesz szczęśliwszy, ale będziesz miał więcej energii i tolerancji na przestrzeganie diety. Kiedy jesteś szczęśliwy, mniej uderzają w ciebie wyboje na drodze lub negatywne wypowiedzi innych ludzi. Zanurz się w nagrodach niezwiązanych z jedzeniem, na które od dawna chciałeś sobie pozwolić. W ten sposób Twoja dieta będzie kojarzyć się z przyjemnością, a nie z wyrzeczeniami.


Kochaj siebie


Aby pozostać zmotywowanym i skoncentrowanym na celach odchudzania, musisz nauczyć się kochać siebie od wewnątrz, co z kolei przekształca się w zewnętrzną przemianę. Pozytywna zmiana obrazu ciała, której szukasz, nastąpi, gdy naprawdę kochasz siebie. Podejmij decyzję o diecie z miłości, a nie jako sposób na karę. Krytykowanie siebie podsyca urazę i urazę na pokładzie, bez względu na to, ile schudniesz, nigdy nie będzie wystarczająco dobre.

Kiedy jesteś w stanie samouwielbienia, będziesz bardziej doceniać to, w jaki sposób dieta doprowadzi Cię do celu, pozwoli dokonywać zdrowszych wyborów i naturalnie uwolni odporność na twój obecny obraz ciała. Dzieje się tak, widząc doskonałość w tak zwanych niedoskonałościach. Codziennie przypominaj sobie, że zasługujesz na wyższy standard zdrowia i urody i nie będziesz już odmawiać sobie zdrowej sylwetki, której pragniesz.

Wizualizuj


Nie skupiaj się tylko na utracie wagi - wyobraź sobie, kim się staniesz, gdy osiągniesz swój cel. Kiedy wizualizujesz pożądany rezultat wszystkimi zmysłami, możesz zacząć dokonywać wyborów, które są zgodne z osobą, którą chcesz się stać. Na przykład, być może wybrana przez Ciebie wersja nigdy nie dodałaby kupki bitej śmietany i posypki do tej latte. To, kim wierzymy, że jesteśmy, wpływa na nasze wybory.

Rzeczywistość, w której żyjesz, jest produktem ubocznym twoich myśli. Patrząc w przyszłość, wyobraź sobie korzyści, które na Ciebie czekają, ale także pomyśl o realistycznych przeszkodach, które mogą uniemożliwić Ci osiągnięcie Twoich celów. Szczerze mów, jak do nich zajmiesz. Zwiększy to twoje szanse na oparcie się pokusie i pokonanie przeszkód. Musisz wierzyć, że tłuszcze, które będziesz spożywać na diecie Keto, nie spowodują otyłości. Pamiętaj o swoim celu końcowym i ufaj, że ten proces Cię tam doprowadzi.

Znajdź wzór do naśladowania


Jak w przypadku każdego nowego przedsięwzięcia, zawsze istnieje krzywa uczenia się, a „błędy debiutanta” mogą być zachęcające. To właśnie tutaj wiedza i historie sukcesu innych mogą służyć jako światło przewodnie, które pomoże Ci pozostać na dobrej drodze, gdy masz dzień bez wiary. Więc znajdź kogoś, komu dieta się powiodła i podążaj jego śladami. Zapytaj ich, co im pomogło, a co nie i jakie to uczucie, kiedy w końcu osiągnęli pożądaną wagę. Jeśli nie znasz osobiście kogoś, kto odniósł sukces z dietą keto, znajdź ją na forum internetowym (np. Reddit / keto /) lub na grupie na Facebooku.

Wniosek


Motywacja niekoniecznie polega na tym, żeby się podniecić i najpierw zanurzyć się w głowie. Zamiast tego polega na skupieniu się na a) pożądanym wyniku i b) przyczynie, dla której chcesz go osiągnąć, i codziennym przypominaniu sobie o tym. Zadaj sobie pytanie: „Jaki jest mój prawdziwy cel rozpoczęcia diety Keto? Jakie uczucie chciałbym mieć w wyniku diety ketonowej?” Odpowiedzi będą Twoją prawdziwą motywacją. Wkrótce staniesz przed lustrem i zobaczysz dokładnie taki obraz, jaki chcesz, aby świat zobaczył - zmianę, która nadeszła od wewnątrz.

Jeśli szukasz najlepszych składników odżywczych dla diety Keto, nie szukaj dalej niż produkty RnA ReSet. Zawiera wszystkie kluczowe minerały i składniki odżywcze, których organizm potrzebuje, aby dobrze się rozwijać na diecie Keto i osiągnąć cel utraty wagi.

Aloha,
Dr. Carolyn Dean


Powrót do listy
Ostrzeżenie!
Ta strona ma wyłącznie charakter informacyjny i nie zastępuje porady medycznej.
Kategorie

Szybka nawigacja
Wyłączenie odpowiedzialności!
Nie badamy, nie diagnozujemy, nie leczymy ani nie próbujemy zapobiegać chorobom, a żadna rada lub oświadczenie klientów, którzy zostawili nam recenzje w jakikolwiek sposób, nie implikuje jakiegokolwiek wpływu na zdrowie wynikającego z używania naszych produktów. Wyniki będą się różnić. Wszelkie oświadczenia zawarte na tej stronie nie zastępują porady medycznej, zapobiegania ani leczenia.

Picomineral.pl

ReMineralizuj się! Wysoko przyswajalne minerały od Dr. Carolyn Dean - RnA ReSet

Wiadomości

Ta strona używa plików cookie. Przeglądając tę stronę, zgadzasz się na ich użycie.