Stacks Image 1449

Siedem wskazówek zapewniających sukces na diecie keto

Chcesz dobrze wyglądać, czuć się świetnie i wieść długie, zdrowe życie? Badania pokazują, że dieta ketogeniczna może być dla Ciebie odpowiedzią. Zasadniczo mówi się, że ludzie ewoluowali przez miliony lat jako łowcy-zbieracze, bez spożywania dużych ilości węglowodanów. Zmniejszenie spożycia węglowodanów może poprawić odporność organizmu na główne czynniki ryzyka chorób serca, epilepsji, otyłości i cukrzycy.

Wskazówki dotyczące diety ketonowej:


  1. Bądź gotów. Wejdź we właściwy sposób myślenia. Odporność na ograniczenia, w tym przypadku węglowodany i cukier, jest powodem, dla którego większość planów dietetycznych nie działa. Zadaj sobie pytanie, jakiego wyniku oczekujesz od tej diety. Chcesz być sprawny fizycznie? Lub w najlepszej kondycji fizycznej? Kiedy już wiesz, co Cię motywuje, masz coś konkretnego, do czego możesz dążyć.
  2. Skoncentruj się na posiadaniu dostatku. Zamiast skupiać się na pożywieniu, którego nie będziesz jadł, skup się na produktach, które dodasz do swojej diety, a które uwielbiasz jeść. Zanim zaczniesz tę dietę, zacznij jeść ulubione potrawy przyjazne dla Keto, aby przygotować się na to, co nadejdzie.
  3. Miej wsparcie. Wprowadzanie zmian w stylu życia może być trudne, więc poproś przyjaciół, członków rodziny lub współpracowników, aby dołączyli do Ciebie lub wspierali Twój program odchudzania. Skorzystasz również z grupy wsparcia twoich rówieśników prowadzonej przez dietetyka lub certyfikowanego trenera zdrowia.
  4. Chwilowa izolacja. Na początku spotkania towarzyskie związane z jedzeniem mogą być prawdziwym sprawdzianem twojej siły woli, więc może być łatwiej pozostać w domu, gdzie masz dużo jedzenia przyjaznego Keto na wyciągnięcie ręki. Miejmy nadzieję, że Twoi przyjaciele i rodzina zrozumieją, że musisz unikać pokus. Oglądaj swoje ulubione seriale telewizyjne, rozpocznij nowe hobby lub podejmij nowe ćwiczenie, aby mieć zajęcie. Ponadto, ponieważ przez kilka pierwszych dni będziesz zabiegać o cuchnący oddech, więc możesz wyświadczyć wszystkim innym przysługę, pozostając w odosobnieniu! Kiedy już to zrozumiesz i oprzesz się pokusie oszukiwania, nie będziesz mieć problemów z utrzymaniem kontaktów towarzyskich i będziesz mieć pozytywny wpływ na zdrowie osób wokół ciebie.
  5. Bądź przygotowanym. Unikaj oszukiwania w diecie, zawsze mając pod ręką przekąski odpowiednie dla Keto. Na przykład pełnotłuste sery, orzechy, batoniki orzechowe, jajka na twardo lub awokado. Przechowuj dużo pysznych potraw w lodówce, w pracy, w samochodzie, w torbie i spróbuj zapakować większy lunch, niż myślisz, że potrzebujesz.
  6. Nagradzaj siebie. Idź do spa, zrób sobie twarz lub masaż, kup sobie coś nowego. Kupowanie nowych ubrań może zmotywować Cię do kontynuowania ścieżki odchudzania. Skorzystaj z okazji, aby zafundować sobie niektóre z nieżywnościowych przyjemności, które odkładałeś. Pomoże to Twojemu mózgowi kojarzyć proces diety z przyjemnością, a nie bólem poświęcenia.
  7. Śledź swoje sukcesy. Prowadź dziennik jedzenia, rób zdjęcia przed i po, zapisuj swoją wagę i pomiary. Rejestruj i śledź swoje postępy co tydzień. Zapisz swoje ulubione przepisy i posiłki. Skoncentruj się na pozytywnych wynikach, które osiągnąłeś, aby jeśli kiedykolwiek poczułeś brak motywacji, możesz skupić się na swoim celu.

Uwaga: Podobnie jak w przypadku każdej diety, przed rozpoczęciem diety ketogenicznej zaleca się skonsultowanie się z lekarzem.

Jeśli w końcu jesteś gotowy, aby zobaczyć rezultaty, które odkładałeś, zacznij stosować te przydatne wskazówki, a odniesiesz sukces z dietą ketogeniczną.

Dr. Carolyn Dean


Powrót do listy
Ostrzeżenie!
Ta strona ma wyłącznie charakter informacyjny i nie zastępuje porady medycznej.
Kategorie

Szybka nawigacja
Wyłączenie odpowiedzialności!
Nie badamy, nie diagnozujemy, nie leczymy ani nie próbujemy zapobiegać chorobom, a żadna rada lub oświadczenie klientów, którzy zostawili nam recenzje w jakikolwiek sposób, nie implikuje jakiegokolwiek wpływu na zdrowie wynikającego z używania naszych produktów. Wyniki będą się różnić. Wszelkie oświadczenia zawarte na tej stronie nie zastępują porady medycznej, zapobiegania ani leczenia.

Picomineral.pl

ReMineralizuj się! Wysoko przyswajalne minerały od Dr. Carolyn Dean - RnA ReSet

Wiadomości

Ta strona używa plików cookie. Przeglądając tę stronę, zgadzasz się na ich użycie.