Moje przemyślenia na temat alergii pokarmowych

Moje przemyślenia na temat alergii pokarmowych

Ten tydzień jest tygodniem świadomości alergii pokarmowej, a ludzie w całym kraju podnoszą świadomość na temat alergii pokarmowych i wstrząsu anafilaktycznego. Myślę, że to najlepszy czas, aby podzielić się z wami moimi przemyśleniami na temat alergii pokarmowej.

Co to jest alergia pokarmowa?

W mojej encyklopedii Future Health Now udostępniam informacje, które moim zdaniem są istotne dla zrozumienia, czym jest alergia pokarmowa:

Głównymi alergenami pokarmowymi rozpoznawanymi przez alergologów alopatycznychjajka, orzeszki ziemne, orzechy, ryby, skorupiaki i truskawki. U podatnych osobników te pokarmy powodują wzrost przeciwciał IgE, które przyczepiają się do komórek tucznych, powodując ich uwalnianie histaminy. Mała ilość histaminy powoduje niewielką lub żadną reakcję, ale duży wyciek powoduje pokrzywkę, astmę lub ciężki obrzęk gardła i twarzy [wstrząs anafilaktyczny]. Te natychmiastowe reakcje są łatwe do wykrycia i większość ludzi wcześnie identyfikuje problematyczne pokarmy. Na liście możliwych alergii znajdują się także liczne dodatki do żywności, takie jak: wodorosiarczyny, glutaminian sodu (chińskie jedzenie, sosy sojowe), aspartam, barwniki i konserwanty.

Lekarze z alternatywnych kręgów są przekonani, że alergie pokarmowe są bardziej rozpowszechnione niż tylko te, które inicjują odpowiedź IgE. Chociaż mogą nie być zdefiniowane jako alergie pokarmowe w ścisłym znaczeniu tych definiowanych przez współczesną medycynę, ludzie mogą cierpieć na reakcje pokarmowe lub nadwrażliwość pokarmową, która uniemożliwia im spożywanie pewnych pokarmów. Dyskusja na temat nieszczelnego jelita wyjaśnia wchłanianie niestrawionych cząsteczek pokarmu przez wyściółkę przewodu pokarmowego do krwiobiegu, powodując reakcje alergiczne. Te cząsteczki pokarmu, w niewłaściwym miejscu o niewłaściwym czasie, mogą wyzwolić inny typ przeciwciał - zwany IgG.

Przeciwciała IgG wywołują opóźnione reakcje w postaci kompleksów antygen-przeciwciało, które przemieszczają się w krwiobiegu i mogą osiedlać się w dowolnym miejscu ciała, powodując niezliczone objawy, od bólów głowy po biegunkę.

Co mogę zrobić, aby złagodzić alergie pokarmowe?

Proponuję trójstopniowe podejście do poprawy samopoczucia w obliczu alergii pokarmowych:

  1. dieta eliminacyjna
  2. test pokarmów
  3. stosowanie napoju detoksykacyjnego

Dieta eliminacyjna

Kiedy usuniesz alergeny z diety, Twoje narządy i układ trawienny zaczną się regenerować i odpoczywać. Ponadto stan zapalny i inne reakcje wywoływane przez alergeny ustępują w miarę upływu czasu, gdy już ich nie jesz. Dlatego zdecydowanie radzę usunąć te produkty z planu diety na co najmniej dwa tygodnie (możesz użyć swojego dziennika diety jako wskazówki, czy chcesz je usunąć na dłuższy okres):

  • przetworzona, barwiona i syntetyczna żywność
  • cukier
  • produkty mleczne (z wyjątkiem wysokiej jakości kefiru z surowego mleka i jogurtu, jeśli są dostępne,)
  • gluten
  • żywność smażona

Prowadź też dziennik, jak się czujesz, gdy eliminujesz niektóre pokarmy. Jeśli czujesz się lepiej bez określonego jedzenia, poważnie rozważ wyeliminowanie go na stałe.

Przykładowa dieta eliminacyjna

Dieta eliminacyjna powinna obejmować następujące wysokiej jakości organiczne, sezonowe i lokalne potrawy (przez 2 tygodnie):

  • Białko (jajka, kurczak, ryba, jagnięcina)
  • Warzywa niezawierające skrobi (tyle warzyw, ile możesz zjeść)
  • Migdały (mleko migdałowe i mąka)
  • Olej kokosowy (mleko i mąka kokosowa)
  • Kefir lub jogurt (maksymalnie 1 filiżanka dziennie)
  • Buliony z kości i warzyw

Testowanie żywności

Oczywiście nigdy nie powiedziałabym ci, żebyś jadł jedzenie, które wywołuje twoje alergie. Ale jeśli chcesz sprawdzić, czy pewne produkty mogą zostać ponownie dodane do Twojej diety, nasz dietetyk sugeruje, aby w poniedziałek i wtorek trzeciego tygodnia dodać do swojego menu 1/2 szklanki dyni lub słodkich ziemniaków. dzień. Zobacz, jak się czujesz, kiedy to robisz, i zanotuj to w swoim dzienniku. Następnie, w środę i czwartek, zamiast dyni zimowej lub słodkich ziemniaków, raz tego dnia dodaj 1/2 filiżanki komosy ryżowej (quinoa) lub innego złożonego węglowodanu do swojego menu. Ponownie rób notatki, jak się czujesz. Kontynuuj testowanie żywności co 48 godzin, aż Twoje wybory będą dla Ciebie dobre.

Możesz spróbować tego z dowolnym jedzeniem, aby zbudować swoje menu z dietą eliminacyjną jako podstawą. Ponieważ jestem wielkim zwolennikiem odżywiania twojego ciała, z całego serca sugeruję, abyś spróbował dodać do swojego programu żywieniowego różne warzywa, orzechy, nasiona, sery bez laktozy, wysokiej jakości węglowodany złożone (jeśli je jesz) i zdrowe tłuszcze. Nadal unikaj pokarmów, które często są alergenami.

Napój odtruwający

Niektórzy ludzie doświadczają objawów grypopodobnych, gdy zaczynają ulepszać swoją dietę. Tak więc opracowałam napój detoksykacyjny, którego używam zarówno w moich książkach dotyczących drożdży, jak i resetowania wagi. Oto napój, którego używam codziennie:

  • 2-6 łyżeczek płynnego bentonitu
  • 2-6 łyżeczek drobnego proszku psyllium
  • 5 ml Pico Silver ™
  • 2 dcl wysokiej jakości czystej wody

Następnie piję napój detoksykacyjny z 3 dcl wody z małą szczyptą soli morskiej.

Picie tego napoju rano na czczo i odczekanie co najmniej 30-60 minut przed jedzeniem jest idealne. Jeśli potrzebujesz, możesz również wypić drugiego drinka wieczorem przed pójściem spać.

Aloha,
Dr. Carolyn Dean

Ostrzeżenie!
Ta strona ma wyłącznie charakter informacyjny i nie zastępuje porady medycznej.
Kategorie

Szybka nawigacja
Wyłączenie odpowiedzialności!
Nie badamy, nie diagnozujemy, nie leczymy ani nie próbujemy zapobiegać chorobom, a żadna rada lub oświadczenie klientów, którzy zostawili nam recenzje w jakikolwiek sposób, nie implikuje jakiegokolwiek wpływu na zdrowie wynikającego z używania naszych produktów. Wyniki będą się różnić. Wszelkie oświadczenia zawarte na tej stronie nie zastępują porady medycznej, zapobiegania ani leczenia.

Picomineral.pl

ReMineralizuj się! Wysoko przyswajalne minerały od Dr. Carolyn Dean - RnA ReSet

Wiadomości

Ta strona używa plików cookie. Przeglądając tę stronę, zgadzasz się na ich użycie.