Jak duże jest Twoje zapotrzebowanie na magnez?

Jak duże jest Twoje zapotrzebowanie na magnez?

Dobry przewodnik, jak oszacować swoje zapotrzebowanie na magnez oraz doświadczenie jednej zadowolonej użytkowniczki.

Czy suplementujesz magnez i czujesz różnicę w swoim samopoczuciu?

Jeśli tak nie jest, mierzenie szybkości spalania magnezu jest strategią, którą możesz dobrze wykorzystać, aby określić, ile magnezu możesz „spalić” i czy naprawdę potrzebujesz więcej magnezu, aby kontrolować codzienne stresory. W rezultacie równoważy chemię organizmu - magnez jest używany do radzenia sobie ze wszystkimi rodzajami stresu i do wspierania funkcji biologicznych. W ten sposób, gdy ustalisz swoje tempo „spalania”, dojdziesz do wniosku, ile magnezu potrzebujesz. Jest to o wiele ważniejsze niż przestrzeganie zalecanego dziennego spożycia.

Oto lista stresorów opisanych przez Pana Dr Elson Hasse:

  1. Fizyczne: intensywny wysiłek fizyczny, praca fizyczna, brak snu, podróże

  2. Substancje chemiczne: narkotyki, alkohol, kofeina, nikotyna i zanieczyszczenia środowiska, takie jak chemikalia czyszczące lub pestycydy

  3. Psychiczne: perfekcjonizm, strach, niepokój, długi czas pracy

4**. Emocjonalne:** złość, poczucie winy, samotność, smutek, strach

  1. Żywienie: alergie pokarmowe, brak witamin i minerałów

  2. Urazowe: czynniki stresogenne: urazy lub oparzenia, operacje, choroby, infekcje, ekstremalne temperatury

  3. Psychosocjalne: problematyczne relacje, stresy finansowe lub zawodowe, ambitne cele życiowe, różne dostrojenie duchowe, brak szczęścia.

Na koniec dodaje się do tego błędną diagnozę medyczną, mimo że w rzeczywistości stoją za nią setki objawów niedoboru magnezu. Na przykład: lekarz ogłasza starszej kobiecie, że cierpi na potencjalnie śmiertelną chorobę serca, ale w rzeczywistości jest to niedobór magnezu. To naprawdę stresująca informacja. Twoje tempo "spalania" rośnie z każdym dodatkowym stresorem. Aby uzyskać odpowiednią ilość magnezu, musisz znać swoje ciało. Musisz też przyjmować odpowiedni rodzaj magnezu dla swojego organizmu i łagodzący objawy.

Oto formy magnezu, które polecam:

  1. ReMag® Piko-jonowy magnez, który jest silnie wchłaniany na poziomie komórkowym. ReMag nie ma znaczącego działania przeczyszczającego, dlatego w szczególności mogę przyjmować wystarczającą ilość magnezu, aby usunąć objawy niedoboru magnezu (kołatanie serca i skurcze nóg).

Podczas pracy z osobami z arytmią serca uważam, że ReMag jest równie skuteczny jak dożylny magnez.

  1. ReMag Lotion®. Po nałożeniu na skórę omija jelita i jest wchłaniany do tkanek organizmu. Produkt ten pobudza również produkcję DHEA, która występuje w skórze. Działa równie dobrze jak ReMag®, tyle że jest dostępny w postaci kremu.

Wchłanialność

Więc jaki jest twój stan? Czy dowiedziałeś się, że masz niedobór magnezu? Następnie musisz wiedzieć, że tempo, w jakim pokonujesz niedobór magnezu, zależy od tego, jaki procent magnezu jest w stanie dostać się do Twojej komórki.

Oto doświadczenie klientki, która wypróbowała kilka różnych rodzajów magnezu, zanim odkryła ReMag - wysoce przyswajalny magnez pikojonowy. Obecnie posiada najlepszy na rynku produkt uzupełniający magnez.

=====

ReMag® zmienił moje życie! Moje objawy niedoboru minerałów były stałe - skrajne zmęczenie, niepokój, omdlenia. Słyszałam o magnezu i rozmawiałam o tym z moim lekarzem. Odrzucił wszelkie dyskusje na temat jakichkolwiek alternatyw - w tym magnezu. Powiedział, że magnez nie działa i każdy rodzaj magnezu powoduje biegunkę. Zasadniczo powiedział, że jeśli chcesz dostać biegunkę, weź magnez. Zanim dowiedziałem się o ReMag, próbowałam różnych rodzajów magnezu i oczywiście - miał rację co do tych biegunek.

Zdarzyło mi się przez przypadek przeczytać wywiad dr Deana z dr Mercolą na ten temat. Kupiłam ReMag® i po jego otrzymaniu musiałam wypróbować różne dawki. Czasami mocno przesadziłam w dawkowaniu. Więc zmniejszyłem swój dochód dawkę, która jest przeznaczona dla początkujących i odniosłem tylko sukces. Ponadto ponownie zacząłem spać jako dziecko - nieoczekiwana zaleta. Dzięki, dzięki, dzięki.

Kathie

=====

Doskonała wchłanialność - dlatego stworzyliśmy ReMag® dla Was wszystkich

Kathie odkryła, że kiedy użyła ReMag®, wchłonęła więcej magnezu do komórek, a mniej do odpadów. Przyjmowanie mniej przyswajalnych form magnezu spowolni twoje próby remineralizacji organizmu i przezwycięży niedobór minerałów. Jeśli jesteś gotowa pożegnać się z niedoborem magnezu, dodaj ReMag do słonej wody morskiej i pij go przez cały dzień.

Aloha, Dr. Carolyn Dean

Ostrzeżenie!
Ta strona ma wyłącznie charakter informacyjny i nie zastępuje porady medycznej.
Kategorie

Szybka nawigacja
Wyłączenie odpowiedzialności!
Nie badamy, nie diagnozujemy, nie leczymy ani nie próbujemy zapobiegać chorobom, a żadna rada lub oświadczenie klientów, którzy zostawili nam recenzje w jakikolwiek sposób, nie implikuje jakiegokolwiek wpływu na zdrowie wynikającego z używania naszych produktów. Wyniki będą się różnić. Wszelkie oświadczenia zawarte na tej stronie nie zastępują porady medycznej, zapobiegania ani leczenia.

Picomineral.pl

ReMineralizuj się! Wysoko przyswajalne minerały od Dr. Carolyn Dean - RnA ReSet

Wiadomości

Ta strona używa plików cookie. Przeglądając tę stronę, zgadzasz się na ich użycie.