Czy jesteś zdezorientowany co do suplementacji magnezu, wapnia, witaminy D i K2? (druga część)

Czy jesteś zdezorientowany co do suplementacji magnezu, wapnia, witaminy D i K2? (druga część)

Czynnik magnezu

W moim ostatnim artykule mówiłam o związku między magnezem, wapniem, witaminą D i witaminą K. Dziś podzielę się przemyśleniami na temat tego, dlaczego suplementacja magnezu jest ważna, jaka jest rola magnezu w synergii oraz kiedy i jak uzupełnić magnez.

NOTATKA: W mojej edycji Magnez dla zdrowia z 2017 r. polecam stosowanie ReMag tylko na zaparcia oraz sole Epsom do kąpieli. To jedyne rekomendacje suplementów magnezu, które obecnie piszę.

Dlaczego powinienem uzupełniać magnez?

Magnez jest kofaktorem dla ponad 1000 reakcji enzymatycznych, które zapewniają ważne funkcje metaboliczne w organizmie. Ponadto magnez reguluje stabilność genomową, status energetyczny i pojemność antyoksydacyjną komórki. Ponadto magnez i wapń mają podobne właściwości chemiczne, ale ich rola w układach biologicznych jest sprzeczna z intuicją. Ten antagonizm napędza takie funkcje, jak rozluźnienie (magnez) i kurczenie się (wapń) mięśni. Pomyśl o biciu serca, zginaniu i prostowaniu kolan, a zrozumiesz związek między magnezem a wapniem.

Ponieważ wielu ekspertów magnezu, w tym ja, uważa, że ponad 80% światowej populacji ma niedobór magnezu, suplementacja magnezu ma sens.

Jaką rolę odgrywa magnez?

Jednym z mało znanych powodów, dla których niedobór magnezu może być czynnikiem przyczyniającym się do tak różnorodnych problemów zdrowotnych, jest to, że ten „master nutrient” jest wykorzystywany jako enzym przez wiele składników odżywczych w różnych procesach komórkowych. Magnez jest tak ważnym składnikiem odżywczym, że jego samodzielne przyjmowanie w wielu przypadkach w rzeczywistości podnosi poziom wapnia, potasu i witaminy D.

Chociaż dość dobrze wiadomo, że magnez jest niezbędny do wchłaniania wapnia w przewodzie pokarmowym, mniej wiadomo, że magnez pomaga rozpuszczać wapń w roztworze we krwi (naturalny wapń jest nierozpuszczalnym minerałem).

Chociaż magnez jest niezbędny do wykorzystania wapnia, odgrywa on również wyjątkową rolę w pobieraniu potasu i przemianie witaminy D. W przypadku potasu istnieje kilka badań wskazujących, że sam magnez może poprawić niski poziom potasu.

Również witamina D wymaga magnezu z kilku powodów. Po pierwsze, jest potrzebny, aby przekształcić witaminę D w jej aktywną postać we krwi. Możesz przyjmować wystarczającą ilość witaminy D, ale jeśli masz niedobór magnezu, możesz nie być w stanie zwiększyć poziomu we krwi.

W mojej książce przedstawiam objawy niedoboru magnezu. Na przykład, jeśli masz niespokojne nogi i / lub skurcze nóg każdej nocy (co, jak mówię w wielu moich artykułach i dokumentach, jest oznaką niedoboru magnezu, o ile nie udowodniono inaczej), powinieneś to sprawdzić. Gdy zrozumiesz, że twoje doświadczenie może być spowodowane niedoborem magnezu, a nie objawem problemów zdrowotnych, następnym krokiem będzie samodzielny eksperyment z magnezem. Na przykład w przypadku skurczów nóg możesz spróbować użyć ReMag Lotion. W nocy połóż nogi i stopy i sprawdź, czy skurcze się poprawią. Jeśli tak się stanie, będziesz wiedział, że masz problem z niedoborem magnezu.

Ile ReMag powinienem użyć?

FDA reguluje to, co drukujemy na naszych etykietach. Podczas czytania etykiety ReMag zalecane jest stosowanie dawki podtrzymującej magnezu dla osób z niedoborem (300 mg na dobę). Nawiasem mówiąc, jest to ich zalecana dzienna porcja magnezu. Jeśli chcesz nasycić się magnezem, ponieważ masz niedobory, kliknij tutaj, aby uzyskać moje sugestie dotyczące korzystania z ReMag.

Pamiętaj tylko, że twoje ciało wydziela magnez, gdy nie jest w stanie go użyć. Tak więc nie ma „przedawkowania” w ReMag. Ponadto odkryłem, że dawka nasycenia większości klientów wynosi od 2 do 4 łyżeczek dziennie.

Kontynuacja w następnym artykule.

Dr. Carolyn Dean


Powrót do listy
Ostrzeżenie!
Ta strona ma wyłącznie charakter informacyjny i nie zastępuje porady medycznej.
Kategorie

Szybka nawigacja
Wyłączenie odpowiedzialności!
Nie badamy, nie diagnozujemy, nie leczymy ani nie próbujemy zapobiegać chorobom, a żadna rada lub oświadczenie klientów, którzy zostawili nam recenzje w jakikolwiek sposób, nie implikuje jakiegokolwiek wpływu na zdrowie wynikającego z używania naszych produktów. Wyniki będą się różnić. Wszelkie oświadczenia zawarte na tej stronie nie zastępują porady medycznej, zapobiegania ani leczenia.

Picomineral.pl

ReMineralizuj się! Wysoko przyswajalne minerały od Dr. Carolyn Dean - RnA ReSet

Wiadomości

Ta strona używa plików cookie. Przeglądając tę stronę, zgadzasz się na ich użycie.