Naturalne leczenie depresji, lęków i ataków paniki

Naturalne leczenie depresji, lęków i ataków paniki

Jak magnez może nam pomóc



Magnez wspiera nadnercza, które są przepracowane przez stres, co prowadzi do połączonych objawów niedoboru magnezu i objawów wyczerpania nadnerczy, takich jak lęk, depresja, osłabienie mięśni, zmęczenie, drgania oczu, bezsenność, anoreksja, apatia, lęk, słaba pamięć, splątanie, gniew, nerwowość i szybki puls. Serotonina, substancja mózgowa „poprawiająca samopoczucie”, która jest sztucznie wzmacniana przez niektóre leki, zależy od magnezu pod względem produkcji i działania. Ponadto niedobór magnezu jest silnie powiązany z zaburzeniami snu, które mogą powodować lub zwiększać lęk.
W przeglądzie składników odżywczych stosowanych w leczeniu lęku „wszystkie trzy randomizowane próby kontrolne suplementów zawierających magnez miały pozytywne wyniki”. W modelu zwierzęcym niedobór magnezu powodował niepokój i rozregulowanie osi HPA; zamiast leczenia magnezem zaproponowano jednak leczenie farmakologiczne.

Recenzja suplementacji i lęku przez Boyle'a i Bernarda napisała: „badania na zwierzętach i ludziach sugerują, że magnez może odgrywać ważną rolę w etiologii afektywnych zaburzeń nastroju. Ustalono związek między magnezem a afektywnymi stanami depresyjnymi. Magnez odgrywa kluczową rolę w działaniu układów psychoneuroendokrynnych oraz szlaków biologicznych i transdukcyjnych związanych z patofizjologią depresji. Na przykład wszystkie elementy osi limbiczno-podwzgórzowo-przysadkowo-nadnerczowej są wrażliwe na działanie magnezu.

Wykazano również, że magnez hamuje podpałkę hipokampa, wpływa na osłabienie wrażliwości kory nadnerczy na ACTH i może wpływać na dostęp kortykosteroidów do mózgu na poziomie bariery krew-mózg poprzez jego działanie na p-glikoproteinę.”


Plan:



Zacznij od 4 suplementów i stopniowo dodawaj krople RnA ReSet Drops™.

1) Nawodnienie: pomnóż swoją wagę przez 0,03 - wynikiem jest minimalna liczba litrów, którą powinieneś wypić dziennie. Dodaj ¼ łyżeczki himalajskiej, celtyckiej lub morskiej soli do każdego litra. Sód jest szczególnie ważny dla nadnerczy.

2) ReMag®: 4-6 łyżeczek (10-15 ml) w wodzie solonej solą morską, popijaj przez cały dzień. Rozpoczynając korzystanie z ReMag, zacznij powoli od niskich dawek! I stopniowo dodawaj, aby osiągnąć dawkę, która przynosi ulgę.

3) ReAline®: 2 / dzień. L-tauryna, L-metionina (prekursor glutationu), metylowane i oparte na żywności witaminy B. Witaminy z grupy B wspierają zdrowie nadnerczy i uspokajają układ nerwowy.

4) ReMyte®: Gdy nadnercza są wyczerpane, tarczyca jest zestresowana. Dziewięć z 12 minerałów w ReMyte jest niezbędnych do produkcji hormonów tarczycy.

5) Whole C ReSet™: Witamina C jest niezbędnym budulcem nadnerczy.


Aloha
Dr. Carolyn Dean


Powrót do listy
Ostrzeżenie!
Ta strona ma wyłącznie charakter informacyjny i nie zastępuje porady medycznej.
Kategorie

Szybka nawigacja
Wyłączenie odpowiedzialności!
Nie badamy, nie diagnozujemy, nie leczymy ani nie próbujemy zapobiegać chorobom, a żadna rada lub oświadczenie klientów, którzy zostawili nam recenzje w jakikolwiek sposób, nie implikuje jakiegokolwiek wpływu na zdrowie wynikającego z używania naszych produktów. Wyniki będą się różnić. Wszelkie oświadczenia zawarte na tej stronie nie zastępują porady medycznej, zapobiegania ani leczenia.

Picomineral.pl

ReMineralizuj się! Wysoko przyswajalne minerały od Dr. Carolyn Dean - RnA ReSet

Wiadomości

Ta strona używa plików cookie. Przeglądając tę stronę, zgadzasz się na ich użycie.